DECEMBER ACTIE, tot € 100 korting op ons gehele assortiment bekijk actievoorwaarden

Betaling mislukt of geweigerd?

Heeft u betaald, maar weet u niet zeker of uw bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en kunt u opnieuw een bestelling plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij u aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij de betaling binnenkrijgen.

Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van uw transactienummer kunnen wij u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat uw betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel verveld is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen. Geweigerde betalignen kunnen niet worden teruggedraaid. Uw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u uw bestelling toch ontvnagen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Terug naar de klantenservice