Voorwaarden meetverzekering

Heeft u een meetfout gemaakt? Dan kunt u gebruik maken van onze meetverzekering. Voor de meetverzekering gelden de volgende voorwaarden:

  • De meetverzekering is alleen van toepassing op rolgordijnen, duorolgordijnen, plisségordijnen, vouwgordijnen, aluminium jaloezieën, houten jaloezieën en lamellen.
  • U kunt eenmalig per product aanspraak maken op de meetverzekering.
  • Bij een gewijzigde maatvoering vindt er geen (deel)restitutie plaats. Indien de prijs van het nieuwe product hoger uitvalt, dan betaalt u het prijsverschil bij.
  • U ontvangt altijd een identiek product waarvan  alleen de maatvoering is aangepast ten opzichte van het verkeerd gemeten product.
  • U dient binnen 7 dagen na ontvangst het artikel te retourneren.
  • De meetverzekering is alleen van toepassing op verkeerd ingemeten producten en niet op invoer- of typfouten.
  • De verplichte administratie- en verzendkosten voor het leveren van een nieuw product á € 25,- worden niet vergoed.
  • De actie is alleen geldig bij bestellingen waarbij een meetverzekering is afgesloten (in uw winkelwagen kunt u optioneel voor de meetverzekering kiezen).

Wat moet u doen bij een foutieve maat

U stuurt een e-mail naar service@solanowonen.nl. Vermeld in het bericht uw ordernummer, een omschrijving en stuur als bijlage een aantal duidelijke foto’s van de situatie.

Terug naar de klantenservice
Kleurstalen aanvragen Meetafspraak maken